Follow Me @Charmedka

05.07.20

Lindsey Kelk - Co ta holka chce

Spisovatelka: Lindsey Kelk
Originální název: What A Girl Wants
Série: Dívka
Díl: 2.
Počet stran: 304
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2014
Nakladatelství: BB art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Být zatčená ve vlastní ložnici, to není dobrý začátek léta. Tess Brookesová si opravdu musí udělat jasno ohledně své spolubydlící – a života.
Má riskovat vše a vzít novou práci fotografky, která se jí naskytla, nebo skočit po nabídce od dlouhodobé tajné lásky a nejlepšího kamaráda Charlieho a rozjet s ním vlastní firmu – a n
ejen to? Je tu jen jedna maličkost, o níž se nezmínila. Vlastně ne tak malá a dost ošemetná záležitost. Pohledný, rozčilující Nick…
Tess si poprvé v životě musí vybrat mezi tím, o čem vždycky snila, a budoucností, jakou ani nepovažovala za možnou. Londýn, Milán, špičková móda, pokleslé mravy… Bude se muset rozhodnout – co ta holka vlastně chce?

Lindsey Kelk mám ráda a její sérii I Heart opravdu zbožňuju, ale první díl série Dívka byl peklo. Doma na přečtení čekaly další dva díly a já je odkládala, co to šlo. Nakonec jsem si řekla, že se hecnu a aspoň to budu mít za sebou, aspoň ještě jeden díl. Ten poslední můžu zas na nějakou dobu odložit.

Tak jsem se opravdu překonala a pustila se do čtení. Příběhově kniha navazuje tam, kde skončil první díl. Tess se tak nějak vše sype, ale nic není tak zlé, jak to vypadalo, naopak. Chlap, po kterém deset let toužila, se rozhoupal a nabízí ji, o čem vlastně vždy snila a k tomu nabídku rozjet společně firmu.

Pak je tu ale sexy Nick, kterého potkala na Havaji a na kterého stále myslí. A také přišla nabídka focení v Milánu a Tess se musí rozmyslet, zda přijme jistotu, nebo se pokusí splnit sen a stane se úspěšnou fotografkou.

Jak mi u prvního dílu bylo jasné, že mi nesedne, tak tady naopak jsem říkala, že docela dobré. Možná to bylo i tím, jak už jsem věděla, co očekávat a že vlastně nic moc očekávat nemám. 

Překvapivě to ale nebylo tak zlé. Příběh působil reálněji, nic vyloženě přitaženého za vlasy a i těch vulgarit ubylo. Druhý díl je vlastně docela fajn oddechovka, která rozhodně neurazí a jako letní čtení je naprosto ideální.

Pokud i Vás zklamal první díl, tak se nenechte odradit, Co ta holka chce je milé čtení s již sympatičtější hlavní hrdinkou, která řeší dilema, zda jít to neznámého, nebo se držet jistot, určitě se v tom spousta z Vás pozná.

Po přečtení jsem rozhodně nepociťovala nechuť k pokračování, naopak jsem se těšila na rozuzlení a zjištění, jak se Tess rozhodne.

2 komentáře:

  1. Autorku mám moc ráda, její série I heart mi zatím pokaždé zvedla náladu. :) Tuhle sérii jsem zatím ještě nečetla, ale v budoucnu bych ráda.

    OdpovědětVymazat