Follow Me @Charmedka

04.03.20

Měsíční chvástačka - Únor 2020

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získali. Ať už koupili, dostali darem nebo k recenzi.

Oproti lednu tu mám skromnější hromádku nových knih a je to dobře. Sice mě láká spousta knih a nejraději bych nakupovala ve velkém, ale prvně je potřeba zužit zásoby a přečíst kousky, které čekají v knihovně delší dobu.

Recenzní výtisky

V únoru jsem nenakupovala, ovšem mám tu několik recenzních výtisků, za které jsem moc vděčná. Z megaknihy.cz mi přišla nabídka na nové dětské knihy z nakladatelství Ocelot. Na obě knihy jsem již psala recenzi a zmiňovala je i na instagramu. Jsou obrovské, obsahují krásné ilustrace a potěší nejenom děti.

Nedávno vyšly u Joty dvě knihy, které mě hned zaujaly a já si je hned napsla na wishlist. Proto mě hodně potěšilo, když byla možnost vzít si je k recenzi od knihcentrum.cz. Horečka je kniha o epidemii, na což jsem moc zvědavá, protože podobé knihy mám ráda a tady samozřejmě budou vyplouvat na povrch i různá tajemství. A Mezi námi lháři zas drama s prvky thrilleru, které má boží obálku.

Sbíráte dětské knihy?
Zaujaly Vás novinky z Joty?

6 komentářů:

  1. To jsou pěkné přírůstky. Já jsem hodně zvědavá na Horečku a chtěla bych si ji pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skromná,ale krásná :)
    U mě byl únor až moc plodný a mám doma 18 knih :D

    OdpovědětVymazat
  3. Obě dětské knížky vypadají skvěle. :) Věřím, že malý čtenář bude nadšený, já bych byla nadšená ještě teď. :))

    OdpovědětVymazat