Follow Me @Charmedka

04.03.19

Měsíční chvástačka - Leden - únor 2019

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získali. Ať už koupili, dostali darem nebo k recenzi.

Krásný den a zároveň přeji hezký nový měsíc!
Vím, že se moc neozývám, recenzí je poskrovnu, ale stále se mě drží krize a neschopnost soustředit se na knihu, takže za únor se neobjeví ani Knižní hitparáda, jelikož jsem na krásném čísle nula. Doufám ale, že už se to zlomí a alespoň minimálně se rozečtu.

Ač nečtu, tak pár knížek se mi povedlo nasyslit. Mám tu jak recenzní výtisky, tak dokonce i nějakou tu výhru. Pokud Vás zajímá něco ze života a kosmetika, tak doporučuji sledovat instagram, kde jsem aktivní.

Recenzní výtisky

Číst mě donutí alespoň recenzní výtisky. Na knihu Jasným plamenem jsem se strašně těšila, jelikož se jedná o nový díl série Alfa a Omega, takže jsem byla nadšená, že si ji můžu vybrat z knihcentrum.cz, kterému strašně moc děkuji. V únoru mě zas zaujala Marokánka, což by měl být thriller, který podle anotace zní fakt dobře, i když přiznávám, že kvůli obálce bych knihu pomalu přešla (Petro, nesuď knihu podle obalu).

Také nastal čas vybrat si čtení z megaknihy.cz a hodně dlouho jsem váhala, po čem vlastně sáhnout právě kvůli tomu, že se mi fakt blbě soustředí, tak abych se nenutila. Z prvního dílu Měsíčních kronik jsem byla tak nadšená, že jsem sáhla po pokračování, alespoň doplním lehce sérii.

Vyměněné knihy

Na databazeknih.cz jsem měla v bazaru pár knih, ale už delší dobu a když jsem si začala říkat, že je dám do nějaké knihobudky, tak se mi na jednu ozvala paní, která sama měla v bazaru několik kousků, které bych naopak brala já, tak jsem ráda, že nakonec jsem vyměnila a vybrala jsem si Čáry života. Na světě je už druhý díl, ale nevadí :D

Výhry

Na instagramu e-shopu Bonstella, což je obchod pro fanoušky filmů, jsem vyhrála knihu Ztracen v džungli, z čehož jsem měla neskutečnou radost a do teď tomu nemůžu skoro uvěřit. Podle knihy byl natočen i film, kde si hlavní roli zahrál Daniel Radcliffe, takže jsem ráda, že jsem film zatím neviděla a prvně si vychutnám knížku.

Co obohatilo Vaši knihovnu?
Také jste tak pozadu v sériích?

2 komentáře: