Follow Me @Charmedka

26.11.18

Liane Moriarty - Tři přání

Spisovatel: Liane Moriarty
Originální název: Three Wishes
Počet stran: 368
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2003
Nakladatelství: Ikar
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Říká se „do třetice všeho dobrého a zlého“ a pro Kettlovy sestry to platí trojnásob – jsou totiž trojčata. Rozumná Lyn se pokouší ustát roli vzorné matky, starostlivé manželky a úspěšné podnikatelky, aniž by přitom přišla o rozum. Její zdánlivě méně úspěšná sestra Cat, pracující v oddělení marketingu, se snaží nepřijít o vysněné dítě a o manžela, jakého jí každá závidí, a „chudák“ Gemma ani nemá co ztratit, střídá příležitostné práce, bydlení i muže. Ale je tomu opravdu tak, jak se na pohled zdá? Co když je ve skutečnosti všechno trochu, anebo možná dokonce úplně jinak?

Něco ke knize

Lyn, Cat a Gemma, tři ženy, které zažívají společně životní radosti, strasti a zklamání. Jsou nejlepší přítelkyně a především sestry, trojčata. A přesto každá z nich je naprosto jiná a vede zcela odlišný život. Lyn je zodpovědná, vlastní firmu a vychovává dvě dcery. Cat má slušně rozjetou kariéru a plánuje se svým manželem miminko. To jen Gemma se tak trochu v životě plácá. Nemá stálé bydlení a už vůbec ne vztah.

A teď si představte, že ani jeden život není takový, jak se na první pohled může zdát. Dokonalý život Lyn se začíná hroutit, dokonalé manželství Cat se rozpadá kvůli nevěře a Gemma je kapitola sama pro sebe. A dále si představte, že jste v restauraci, kde u vedlejšího stolu sedí tři mladé, krásné ženy a vidličky létají vzduchem.

Moje hodnocení a dojmy

Tuto autorku jsem si strašně oblíbila již od její první knihy, kterou jsem četla. Od té doby se na každý další kousek strašně těším a řadím je mezi moje top autory, které jsem v posledních letech objevila. Líbí se mi, že její knihy jsou oddechovky, ale zároveň v sobě mají hlubší myšlenku a perfektně promyšlený příběh.

Na příběh o trojčatech jsem byla hodně zvědavá a do knihy jsem se pustila s velkou chutí. Navíc ty krásné obálky, které její knihy mají, to je radost pohledět a právě hezká obálka mě dokáže na knihu nalákat ještě více.

Určitě na začátku počítejte s tím, že se Vám sestry budou plést a chvilku potrvá, než se zorientujete. Jde to ale po pár kapitolách velmi rychle, jelikož každá je opravdu úplně jiná a vede naprosto odlišný život a má jiné názory.

Oblíbila jsem si všechny tři. Lyn pro její zodpovědnost a schopnost skloubit rodinu s prací. Cat pro její ideály, sny a hlavně statečnost a Gemmu? Ta byla zkrátka svá a bavila mě. I vedlejší postavy byly příjemné s dobře propracovaným charakterem.

Bohužel celkově příběh mě ale vůbec nechytl a jak Liane Moriarty mám fakt ráda a knihy se čtou jedna radost, tak tohle bylo pomalu za trest. Kniha mě strašně nebavila, příběh je sice fajnový a takový i ze života, ale strašně nudně pojatý. Vleklo se to, nedokázalo upoutat a mě to fakt nebavilo.

Pokaždé jsem u čtení raději usnula, takže s knihou jsem strávila snad tři týdny, což je šílená doba. Zatím nejslabší kniha autorky a pro mě i jedna z nejhorších knih, které jsem letos přečetla.

2 komentáře:

  1. Knihu jsem ještě nečetla, ale co jsem tak koukala, na knihu jsou dost rozporuplné názory... proto jsem se do ní zatím nepustila. :) Tvoje recenze mě jenom utvrdila, že jsem o nic nepřišla. :)

    OdpovědětVymazat