Follow Me @Charmedka

04.12.16

Prosinec s Dominem


Jistě jste již zaznamenaly projekt, který pořádá Eliška z Knižního světa. Každý měsíc je věnován určitému nakladatelství, to znamená, že v tom daném měsíci by jste měli přečíst co nejvíce knih právě z vybraného nakladatelství. Samozřejmě můžete číst i jiné knihy.

První měsíce mi nějak úplně unikly a listopad bohužel byl věnován nakladatelství, které v knihovně moc nemám. V prosinci jsem se ale rozhodla zúčastnit, jelikož Domino je moje oblíbené nakladatelství a mám doma hned několik nepřečtených knih. Všechny články týkající se tohoto projektu jsou na sociálních sítí označovány jako #prosinecsdominem

Rozhodně Vás nepřekvapí, že jsem si vybrala ke čtení Richelle Mead. Její Sukubu mám v knihovně už pěknou dobu, ale stále na ní nebyl prostor, takže ideální příležitost. Pochybuji, že zvládnu přečíst všech šest knih, od 22.12. mám dovču a určitě nebudu Vánoce trávit s knihou, ale pokusím se stihnout toho co nejvíce.

Jak se Vám projekt líbí?
Zapojili jste se?

2 komentáře:

  1. Jako projekt zajimave. Takova knizni vyzva nebo tak neco. Ale popravde, od Domina jsem jeste nic necetla a myslim, ze ani nemam nic na seznamu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja Domino zboznuji, romany pro zeny a fantasy ma super :)

      Vymazat