Follow Me @Charmedka

04.05.16

Měsíční chvástačka - Duben 2016


Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.


Hezký den,
opět tu je nový měsíc, je to vážně k neuvěření. Jen doufám, že konečně bude pořádně jarní a teplé počasí vydrží. Sice chci nákupy nových knih omezovat a pokud nepočítám, že všechny knihy jsem dostala, tak se mi vlastně v dubnu dařilo. Já vím, mizerná omluva :D

Za duben tu mám krásných devět knih, což je vysoký počet. Pak se divím, že počet těch nepřečtených prostě neklesá, i když čtu dost, naopak se číslo spíše zvyšuje. Ale všechny knihy mi udělaly velikou radost. Hodně z nich jich mám přečtenou a na ostatní se snad brzy dostane řada.

Knihy darované
Tyhle krásky jsem si vybrala ještě za poukázky, které jsem dostala k Vánocům. Už jim za měsíc měla vypršet platnost, tak bylo na čase. Chtěla jsem si vzít další díly Temné věže od Stephena Kinga, jelikož mám doma pouze první díl, ale hned druhý v knihkupectví neměli, tak jsem se rozhodla, že si ji vezmu z netu.

Přesto jsem po Kingovi sáhla a to po Zelené míle, jejíž filmové zpracování naprosto miluji a na knihu se šíleně těším. Moc výběr neměli, takže další rozhodování nebylo tak těžké, mám tu novější kousky Revival a Pan Mercedes. Jako poslední jsem si vzala další díl Mercedes Thompson, což je skvělá série, něco jsem si sice doplatila, ale to nevadí, konečně mám další díl. Mám spousty rozečtených sérií a další díly mi stále chybí, to bych ráda napravila.

  
Recenzní výtisky
Duben byl i hodně bohatý na recenzní výtisky. Jako první tu mám pravidelnou dávku novinek od Domina. Obě  knihy mám již přečtené, na knihu Bude to dobrý rok najdete na blogu i recenzi. Touhle knihou mě Lucy Diamond přesvědčila a určitě si ráda přečtu další.

Povedlo se mi navázat novou spolupráci s e-shopem martinus.cz, které si nesmírně vážím. Ze spolupráce mám neskutečnou radost a ještě větší jsem měla, když mi přišel dokonalý balíček, který obsahoval nejen knihu a další drobnosti, ale i ručně psaný dopis, což je prostě nádhera. K recenzi jsem si vybrala Žhářku, opět od Kinga, takže jeho sbírka se mi v dubnu pěkně rozrostla.

Poslední dva kousky jsou z Albatros media. Z XYZ jsem si vybrala Let 305, což je novinka, na kterou jsem se dost těšila a rozhodně mě nezklamala. Příští týden bude recenze, stejně tak na knihu s hezkým názvem Šťastní lidé čtou a pijou kávu.

Znáte některou z nich?
Co přibylo Vám?

5 komentářů:

  1. Jsem nadšená, že konečně někdo sdílí mou lásku ke Kingovi :) Zelená míle je super, Pan mercedes taky, ale jeho pokračování (Právo nálezce) je podle mého ještě lepší. No, a Revival jsem dočetla minulý měsíc a byla docela zklamaná. Brzy nachystám recenzi. :) Jsem hrozně zvedavá na tvé názory!
    I ostatní knihy vypadají dost dobře, dlouho kroužím kolem Šťastní lidé čtou a pijí kávu, takže se moc těším na tvou recenzi, třeba mi pomůže se rozhodnout. :)
    Taky moc gratuluji ke spolupráci s Martinusem!
    Přeji ti krásný (deštivý) den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné přírůstky, těším se na recenze, hlavně Letu 305 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné přírůstky, Let 305 mám koupený pro mamku, takže jsem zvědavá na dojmy, a s Kingem už chci začít na Hančino doporučení strašně dlouho, takže také na recenze na jeho díla se moc těším :) Pěkné čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky! :)
    Na recenze se hodně těším, protože obzvlášť nad Let 305 hodně uvažuji :)
    Přeji pěkní čtení! :)

    OdpovědětVymazat