Follow Me @Charmedka

06.01.16

Měsíční chvástačka - Prosinec 2015

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Venku začala pořádná zima, což já hodně špatně snáším. Nesnáším zimu a ještě více sníh. Jak jste na tom vy? Od nového roku jsem se do čtení chtěla pustit opravdu ve velkém, ale únava stále vítězí. A to na mě čeká tolik nepřečtených a jistě krásných knih.

Koupené knihy
V Levných knihách jsem našla Cinder za nádherných 39Kč. Měsíční kroniky jsem měla dlouho na svém wishlistu, takže jsem z knihy byla nadšená a doufám, že budou i další díly.


 Knihy darované
Byly Vánoce a i díky nim tu mám pár knih, které jsem dostala. Od babičky s dědou a strejdy dostávám vždy ke všemu peníze. V poslední době je ale využívám spíše na to, co je třeba a nic konkrétního nekupuji. Teďkon jsem si ale řekla, že si za ně koupím knížky. Sehnala jsem si je na databazeknih.cz v bazaru, jak jinak, takže mě vyšly levně a nějaké penízky ještě zbyly.

První díl série Meredith Gentry jsem četla již před nějakou dobou a jelikož dílů už je mnohem více, rozhodla jsem si dosehnat i další. Sehnala jsem druhý, třetí a pátý za krásné tři stovky. Bohužel čtvrtý chybí a budu muset dosehnat jinde.

Spodní řada mě vyšla na pouhé dvě stovky. Bridget Jones se mi sice nelíbila, ale doufám, že třetí díl bude lepší.  Zápisník jedné lásky zná snad každý, od Nicholase Sparkse jsem četla pouze jednu knihu a moc mě nechytla, tak snad tahle bude lepší. Na Zůstaň se mnou jsem hodně zvědavá.
  
Recenzní výtisky
Až úplně dolů je další recenzák od Domina a velmi povedený. Jennifer Weiner si začínám velmi oblibovat a těším se na další její díla. Město schodů mi poskytlo knihcentrum.cz, ale zde už jsem tak nadšená nebyla. Na obě knihy najdete na blogu již recenze.

Co přinesl Ježíšek Vám?
Jaké krásky kousky zdobí Vaši knihovnu?

4 komentáře:

  1. Super článek! :)
    U mě byl Ježíšek bohatý a hlavně mi udělala radost čtečka :)
    Ze sérii Měsíční Kroniky jsme na to stejně a už se moc těším až si první díl přečtu.
    Až Úplně dolů vypadá také dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cinder mi je líto, že byla v akci. :/ Tak skvělá kniha si nezaslouží být v Levných knihách, ale zase naopak má více čtenářů možnost přečíst si ji. :) Pěkné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné knížky :) Cinder jsem v LK pořídila taky, ale ještě jsem se do ní nepustila :) A na Merry Gentry se chystám :) Od autorky mě moc baví série Anita Blake :) Ale zatím jsem četla jen pár dílů :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. To já mám na prosinec kupování zakázané, i když jde o Levné knihy... :D Na Cinder se ale taky chystám hrozně dlouho. Zůstaň se mnou bych si moc chtěla přečíst a Merry Gentry vypadá fantasticky! :)

    OdpovědětVymazat