Follow Me @Charmedka

05.08.15

Knižní hitparáda - Červenec 2015

Hezký den,
jak si užíváte opět horkého počasí? Jak mám léto a teplo ráda, tak z těchto teplot už nadšená nejsem, kor když je musím trávit v mhd, děs.

Hodně jsem přemýšlela, zda červencovou hitparádu vůbec sepisovat. Počet přečtených knih je žalostný, pouhé čtyři. Měla jsem dva týdny dovolenou a pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že během volna já nečtu. K moři jsem si ale knížku vzala a překvapivě ji i dočetla. Přesto je to velmi nízké číslo. Doufám, že v srpnu se polepším a počet nepřečtených knih trochu snížím.

Složit hitparádu ze čtyř knih bylo velmi náročné :D
 
Nejlepší kniha 
Pád Guvernéra 1 (Robert Kirkman) 
Proč: Tady jsem nemusela vůbec přemýšlet, třetí díl ze série Živí mrtví byl prostě skvělý. Akce, napětí, krev. Série mě vážně baví.
Nejhorší kniha
Magie krve (Tessa Gratton)
Proč: Další kategorie, u které jsem nemusela přemýšlet. Takhle hroznou knihu jsem hodně dlouho nečetla. Příběh tragický, postavy nesympatické. Na tuhle knihu jsem asi už hodně stará, protože mi přišla jak pro dvanáctileté gotičky, tím se nechci nikoho dotknout.
Největší překvapení
Padesát odstínů svobody  (E. L. James)
Proč: Neřekla bych úplně překvapení, ale jiná kniha mi sem moc nepasuje. Spíše mě překvapilo to, jak skvěle se kniha četla. Má přes 600stran, ale zvládnete ji přečíst během pár dní naprosto v pohodě. Utekla mi, ani nevím jak.
Největší zklamání
Magie krve (Tessa Gratton)
Proč: Sice jsem na knihu četla ne úplně pozitivní recenze, ale přesto mě velmi zklamala. Až takovou tragédii jsem nečekala.

Nejvtipnější kniha
Padesát odstínů svobody (E. L. James)
Proč: Chápu, že někdo tuhle sérii nesnáší, já ji mám ráda. V kategorii nejvtipnější kniha je tenhle měsíc jasný vítěz, já se bavila.
Nejnudnější kniha
Magie krve (Tessa Gratton)
Proč: Co více dodat..
Nejnapínavější kniha
Pád Guvernéra 1 (Robert Kirkman)
Proč: Guvernér je psychopat a těžko říct, zda se více bát zombie, nebo monstra v lidském těle. Měla jsem až husí kůži, dokonalý.
Nejromantičtější kniha
Padesát odstínů svobody (E. L. James)
Proč: Třetí díl je vážně slaďárna, ale mě se to líbilo.




Knižní série objevená v tomto měsíci
Krvavé deníky (Tessa Gratton)
Proč: I kdybych ji neobjevila, nic by se nestalo. Teď se budu hodně přemáhat k dalšímu dílu, který už na mě čeká.
Nejlepší obálka
Pád Guvernéra 1 (Robert Kirkman)
Proč: Jednoznačně tahle, i když Cesta do Woodbury také není špatná. A Magie krve mi také přijde špatná, takže vlastně Pád Guvernéra vyhrál jen o chlup.
Nejhorší obálka
Padesát odstínů svobody (E. L. James)
Proč: Mě nepřijde špatná, ale oproti ostatním je rozhodně nejslabší.



Hrdinka měsíce
Anna Greyová (Padesát odstínů svobody - E. L. James)
Proč: Hrdinku žádnou vyloženě nemám, ale pasuji Anna, která je pro mě hrdinka, jelikož vydržela s Christianem. I když ho miluje a on by ji snesl  modré z nebe, jeho nálady, ochranářství a sebepodceňování mi lezly někdy na nervy.
Pár měsíce
Anna & Christian (Padesát odstínů svobody - E. L. James)
Proč: Jiný adept tu není a tyhle dva si i tuhle kategorii zaslouží.








Co jste přečetly vy?
Znáte některou z knih?

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se ti závěr Padesáti odstínů taky líbil, alespoň si nepřipadám jako osamělý nadšenec :D Jinak zbylé knihy moc neznám..

    OdpovědětVymazat
  2. Walking death jsem necetla ani jednu ale premyslim o tom :)

    OdpovědětVymazat