Follow Me @Charmedka

01.12.14

Měsíční chvástačka - Listopad 2014

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný první prosincový den,
zapálily jste včera svíčku? :) Máme za sebou další měsíc, tenhle rok neuvěřitelně letí a tak je čas podívat se na nové kousky z mé knihovně. Já osobně mám měsíční chvástačku hrozně ráda, ráda se mrknu, co má daná blogerka nového :)


Tenhle měsíc toho mám až až. V poslední době jsem si žádné nové knihy nekupovala, jen výjimečně a maximálně mi přibyly jen recenzní výtisky. Je to tím, že těch nepřečtených mám doma požehnaně a nechce se mi kupovat další, dokud alespoň číst těch, co už mám, nepřečtu.
Jenže tenhle měsíc jsem si vynahradila všechny předchozí měsíce :D Těch knížek mám opravdu hodně, ale většinu jsem si zvládla odůvodnit a to je hlavní :D



A ještě se omlouvám za zhoršenou kvalitu fotek, ale světlo prostě nepřeje.

Koupené knihy
Na začátku měsíce probíhal Halloweenský výprodej u nakladatelství Baronet. No a tady už to šlo se mnou ke dnu. Sérii Bratrstvo černé dýky jsem chtěla už hodně dlouho a jeden díl vycházel asi kolem 50Kč, tak jsem to vzít musela. Vlastně jsem ušetřila, jelikož takhle levně už bych to nesehnala :D Bohužel chybí třetí díl, který nebyl skladem, ten si musím dosehnat. A průvodce jsem dostala zdarma k nákupu.

Dále jsem do košíku přihodila Annu, krví oděnou a to rovnou oba díly, také jsem ji chtěla pěkně dlouho. Seriál Živí mrtví naprosto miluji a když jsem zjistila, že vyšla i kniha, zatoužila jsem po ní. Vzala jsem si první dva díly a nemůžu se dočkat, až se pustím do čtení. Tyhle čtyři knihy vyšly na tuším 99Kč za kus.

Přesouváme se k nákupu v Levných knihách, kde teď mají naprosto parádní kousky. Chtěla bych ještě další knihy, ale ty už vycházejí na více, takže si je prozatím odpustím. Dva díly Světa tryllů byly asi za 39Kč a jelikož mám doma první díl, tak pokračování jsem tam nechat nemohla. To samé druhý díl Andělů noci.

V pražské Fashion aréně se nachází malé knihkupectví, kde většina knih je o chlup levnější. Také tam najdete oddělení mechanicky poškozených knih, kde se občas dají najít poklady za super cenu. Do knihkupectví jsem vůbec nechtěla lézt, Honzovi jsem tvrdila, že stejně nové knihy jsou pro mě tenhle měsíc už tabu, že nesmím. Stejně si to tam ale namířil a já hned měla v ruce knihu Marley a já za 50Kč. I když byla v mechanicky poškozených, v podstatě jí nic není, jen lehce ohnutý růžek.


Recenzní výtisky
Tenhle měsíc mám i docela hodně recenzních výtisků. Na začátku měsíce mi od Fragmentu přišly čtyři knihy a to novinka Saeculum, další díl Upířích deníků a Kroniky Kambionů. Nejlepší ale rozhodně byla Kořist, lepší jak první díl. Na všechny knihy již najdete na blogu recenzi.

A jako poslední tu je hromádka od Galatei, také čtyři kousky. Hrej férově už mám přečteno a je to nejlepší díl ze série. Momentálně čtu Probouzení, které mě ale bohužel moc nebaví a ihned po něm se vrhnu na zbylé dvě knihy.


Uff, to je všechno. Znáte některou z uvedených knih? Co hezkého přibylo Vám v knihovně?

Žádné komentáře:

Okomentovat