Follow Me @Charmedka

02.12.14

Knižní hitparáda - Listopad 2014

Krásné úterní ráno,
po Měsíční chvástačce si dáme další shrnutí, tentokrát v podobě knižní hitparády. Minulý měsíc jsem byla na nízkém čísle pěti přečtených knih. Jsem ráda, že za listopad jsem toho přečetla o kapku více a číslo je osm, což už je super a doufám, že čtecí tempo udržím.


 
Nejlepší kniha 
Hrej férově (Emma Hart) 
Proč: Série The game se mi opravdu líbí, ale třetí díl je jednoznačně nejlepší. Z téhle knihy jsem byla fakt unešená a šíleně mě bavila, takže si označení nejlepší kniha měsíce rozhodně zaslouží.
 




Nejhorší kniha
Smrtící pouto (Jaime Reed)
Proč: První díl byl pro mě milým překvapením, naopak druhý je velkým zklamáním a rozhodně nedosahuje takových kvalit. Kniha mě nebavila a stejně jako byla jasná nejlepší, tak tohle také nebyl těžký výběr.
 




Největší překvapení
Kořist (Andrew Fukuda)
Proč: Předchozí díl byl fajn, od druhého jsem čekala tak nějak stejnou úroveň. Kniha byla ale mnohem lepší, napínavá, velmi čtivá a já se nemohla odtrhnout.
Největší zklamání
Smrtící pouto (Jaime Reed)
Proč: Co napsat, kniha je opravdu velký zklamání, nenapadlo mě, že by oproti prvnímu tak klesla.




 

Nejnudnější kniha
Smrtící pouto (Jaime Reed)
Proč: Budu se opakovat. Fakt mě nebavila, bylo to nudný, nezáživný a já vůbec neměla chuť jí číst. Vyloženě jsem se nutila a ani mě nelákalo zjišťovat, co bude na další stránce.
Nejnapínavější kniha
Kořist (Andrew Fukuda)
Proč: Bez velkého přemýšlení vyhrává Kořist. V momentě, kdy se hlavní hrdinové dostanou do vesnice s dalšími lidmi, jsem se nemohla od knihy odtrhnout. Jakmile jsem knihu musela odložit, byla jsem naštvaná, protože jsem potřebovala vědět, co bude dál.

Nejromantičtější kniha
Hrej férově (Emma Hart)
Proč: Tahle série je celkově romantická a tohle díl není výjimkou. Naopak mi přijde ze všech nejromantičtější, i když na druhou stranu té největší romantiky se dočkáme spíše až ke konci.




 
Nejočekávanější kniha
Saeculum (Ursula Poznanski)
Proč: Na Saeculum čekala snad většina. I když jsem předchozí knihu od autorky nečetla, tahle mě ihned nalákala svojí krásnou obálkou, tak i zajímavou anotací. Naštěstí jsem z ní zklamaná nebyla.



 

Knižní série objevená v tomto měsíci
Drakie (Sophie Jordan)
Proč: I když je Drakie starší série, já se k ní dostala teprve teďkon. Přečetla jsem tři díly a musím si dosehnat poslední.
Nejlepší obálka
Hrej férově (Emma Hart)
Proč: Tady jsem trošku váhala, zda dát Hrej férově, nebo některou Drakie. Nakonec jsem se rozhodla pro Hrej férově, je romantická, šachovnice zajímavá a celkově na mě působí moc fajn.
Nejhorší obálka
Smrtící pouto (Jaime Reed)
Proč: Tahle série bohužel nemá hezké obálky. Přijdou mi laciné, přeplácané, zkrátka nevkusné a ošklivé.
Hrdinka měsíce
Abbi Jenkinsová (Hrej férově - Emma Hart)
Proč: Nebudu sem dávat žádnou fantasy hrdinku, ale Abbi, která sváděla svůj životní boj. Poslední přítel je dovedl až k sebepoškozování, skončila v blázinci a teď musí bojovat proti svým vnitřním démonům. Musí bojovat s depresemi, s touhou vzít žiletku a říznout. Já si Abbi hrozně oblíbila, je to opravdu hrdinka.
Pár měsíce
Abbi & Blake (Hrej férově - Emma Hart)
Proč: Všechny páry série mi byly sympatické, ale tenhle nejvíce. Abbi jsem si oblíbila a Blake působ také jako super kluk. To jak se k ní choval, jak byl trpělivý a chápavý. Oni dva se mi zkrátka líbí.

1 komentář:

  1. Krásné knihy, já četla jen Kořist, ale Hrej Férově bych časem taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat