Originální název: The story of X
Počet stran: 247
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Dvaadvacetiletá americká studentka Alex (pro přátele X) přijíždí do Neapole, kde chce získat pro svou práci podklady o italské mafii. První večer se v luxusní kavárně setká s elegantním mužem, který jí naprosto učaruje.
Marc Roscarrick – potomek šlechtického rodu – je přátelský, společenský, inteligentní a neuvěřitelně přitažlivý. Kolem něj se však vznáší aura záhadnosti. Atraktivní muž v X probudí dosud nepoznanou spalující touhu. Jeho tajemství je ale pro dívku šokující.

Vztah X s Marcem je možný pouze za jeho podmínek. Dokáže se X vzdát svých přání a podřídit se? Své touze, ohromující přitažlivosti a erotickým tajemstvím, která ji děsí a vzrušují zároveň?

Každý má svá tajemství – z některých ale mrazí a pálí zároveň.

Něco ke knize
Alex, dvaadvacetiletá studentka historie, přezdívaná X přijíždí do Itálie na studijní pobyt do Itálie, kde chce napsat diplomovou práci na téma Mafie v Itálii a zažít erotický románek s nějakým mužem. Pro její kamarádku Jess, která v Itálii pobývá již nějakou dobu, je Alex pomalu panna, jelikož její sexuální partneři by se dali spočítat na prstů jedné ruky.
V kavárně, kde popíjí s Jess se zahledí do miliardáře Marca Roscarricka, který za obě zaplatí účet. Alex na něj nemůže přestat myslet, ale Marcovo jméno je obehnáno tajemstvím a spekuluje se, že má něco společného s mafií. Hned druhý den se Alex vydává do Placa Roscarrik, aby s ním udělala rozhovor a dozvěděla se něco o mafii. Odchází ale zdrcená, jelikož Marc ji dal jasně najevo, že se ona ho ničím nezaujala a myslí si na její kamarádku Jess.

O to větší překvapení přichází, když během prozkoumávání uliček Itálie je zachráněna právě Marcem a jeho muži v momentě, kdy ji chtějí místní feťáci znásilnit. Marc se jí přizná, že na ní nemůže přestat myslet, oba se navzájem přitahují jak magnet, ale je tu jeden háček. Marc patří do, dá se říct, sekty Dionýsova klubu a členové nemohou mít poměr s nikým, kdo členem není. Ixka má na výběr, buď Marca už v životě neuvidí, nebo podstoupí zasvěcení, tak zvaná Mysteria, která mají několik etap. Každá etapa má ale něco společného, jsou plné sexu a dokonce i omamných látek.

Moje hodnocení dojmy
Kniha mě dost lákala i přes docela negativní ohlasy a recenze. Padesát odstínů se mi opravdu líbilo a tak jsem si chtěla přečíst další podobný román. Ono to ale zas tak podobný není a negativní recenze jsou oprávněný.

Začnu tím, co mi vadilo snad nejvíce. Alex je studentka historie, ale kdybych si chtěla přečíst něco o Itálii, sáhnu po jiné knize a ne po erotickém románu. Popisy a dějiny Itálie jsou v knize až moc a přiznávám, že mě to nebavilo. Naopak "postelové" scény byly silně odfláknuty a upřímně, eroticky tedy moc nepůsobily. V odstínech je vše popsáno podrobněji a opravdu eroticky, zde nějaký popis téměř nulový, v podstatě tu scénu tvoří jen Ixčino vykřiknutí, že chce oš***t. Ne, prostě ne, nepůsobí to eroticky a sexy, spíše vulgárně a trapně.

Dál mi vadila samotná Ixka, sakra, takhle pitomou a naivní postavu jsem dlouho nezažila. Vyskytuje se v oblasti, kde je vysoká zločinnost a stejně zaleze i do těch nejtemnějších uliček a to úplně sama. Navíc její vztah k Marcovi, dyť ho znala sotva pár dní a už je ochotná pro něj udělat cokoliv a je šíleně zamilovaná. Její souhlas se zasvěcením je nepochopitelný. Veřejné orgie, bolest, pomalu i znásilnění a ona stále drží a neuteče od něj.

Kniha mě bohužel nechytla, nebavila a přišla mi moc přetažená za vlasy, navíc hlavní postava je opravdu úplně pitomá a to knize nepřidává. Velké zklamání, které se ale dalo po všech těch recenzích očekávat.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka